pátek 13. dubna 2018

Legíny

Zajímalo by mě, jestli krom Adélky existují i jiné holčičky, které na sebe nevezmou tepláky, rifle ani jiné tomu podobné kalhoty a zásadně chodí jen a jen v legínách. :-) No a protože nám děvče asi trochu porostlo, případně rozedřelo většinu kolen, bylo nutno sednout ke strojům. A šlo to báječně!


Zjištění první - velikost 128 už z 60 cm látky fakt nevykouzlíte!
Zjištění druhé - manufaktura je super!
Zjištění třetí - většina věcí, které dětem šiju, jim vydrží i dýl jak 2 roky (pominu-li prodřená kolena)
Zjištění čtvrté - děti jsou stále rády, za homemade oblečení
Zjištění páté - konečně trochu šití místo zašívání a oprav

Otázka první - kdy bude první prodřené koleno?
Otázka druhá - budou patery legíny stačit?
Otázka třetí - sleduje to tu ještě někdo? :-)

První a druhé jsou pro kamarádčinu dcerku, poté patery pro Áďu
a následují kraťasy jako příprava na léto

Modelka při zkoušení

Ranní odchod do školy a školky

Z minulého měsíce jsem vyhrabala ještě fotku merino kalhot. Zeleno-černé a hnědé pro Kubíka a černo-fialové pro Adélku. Letos jsme využili na 200%. :-)


Foto ze zákulisí dalšího šicího počinu

Krásné jarně-letní dny!

Střih: Ottobre č. 6/2012, mod. 26, vel. 128, 116, 104 

6 komentářů:

  1. Já a jsem nadšená, že se objevil příspěvek :)
    Markétka žádné "nefunkční" kalhoty vyjma legín nemá (má sofťáky, zase nemá merino ;)
    To je teda budulínek, ta Tvoje šicí výpomoc :) ať vám to dobře jde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Jako občas jsem i něco málo ušila, ale blog jsem fakt zanedbávala. Zkusím se polepšit.
      Ano, softshelky na bruslení, to prošlo, ale jinak zimu odchodila v legínách z warmkeeperu nebo merina. :-)
      Jo, nejlepší je Jiříček, když hlásí: "Mámo, neši(j)!" :-)

      Vymazat
  2. To je tedy pěkná nadílka! Ať jde práce i nadále pěkně od ruky :o)
    U nás naštěstí tepláky nevadí a softshellky jsou taky docela v kurzu. Ale legíny jsou pochopitelně nej...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! U nás teda tepláky tvrdě ignoruje, i do tělocviku hlásila, že je nosit nebude a nebude. Přitom bych řekla, že jsou pohodlnější než legíny...

      Vymazat
  3. U nás jsou takové pokusy taky, ale jsem nějaká divná či co, nelíbí se mi ten obtáhlý zadek ani na malých ani na velkých. Vysvětluju, že to není úplně slušné, pokud legíny, tak buď k nějakým šatičkám nebo sukni, ale ne k běžnému krátkému tričku:-) Dcerka bere na milost tepláky s flitrovým obrázkem a pak jedny z kojeneckého plyše, tak aspoň něco. Prodřená kolena řešíme furt:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, tak buď má Adélka většinu triček pod zadek, nebo mi toto až tak nevadí. :-) Jako tepláky, které jsem Ádi nedávno vyřazovala, tak měla na sobě asi 2x za 2 roky. A to byly, pěkně prosím, s kraječkami, mašličkami a srdíčkami. A i přesto ležely ve skříni. :-(

      Vymazat