úterý 21. ledna 2014

Když v lednu je jak v máji...

Počasí posledních dnů/týdnů mě drobátko mate. Člověk si říká "leden", teploměr ale ukazuje přes 10°C! Tož co je toto za zimu?!? Ano, mírnější zima by mi nevadila, jen mám trochu obavu, aby to nebylo jako loňský rok, kdy na Velikonoce sněžilo a první týden v červnu jsme si málem přitápěli. Tak snad se to nebude opakovat.

Nicméně proč si neušít takové letní šatečky, když už máme to teplo, že? :-) Koneckonců v létě jako když najdeme... 

Pořád se ještě bojím střihnout do nějakých dražších látek, takže opět zvolena osvědčená klasika puntíků a jahůdek. Šito po chvilkách s Adélkou u stroje, která se nemohla dočkat, až to bude konečně hotovo.

Střih Amelie z Farbenmixu, přední díl rozdělen na dva. Vyzkoušeno šití bez stehového jazýčku, napětí nití zůstalo, posun a diferenciál na minimum. Šít jen pravou jehlou. Z levé stačí vyvléct nit. Nějak jsem si až v půlce šití uvědomila, že jsem z levé jehly nit jen vytáhla, ale jehlu nevyšroubovala. Nestalo se nic strašného, tudíž pro zrychlení je i toto možné. :-) Natahovat stačí za látkou. Výsledný efekt se mi moc líbí, vytváří to zas jiný typ volánku. Použito určitě ne naposledy. ;)


Tomu se říká pravá modelkovská póza... :-D

Střih: Amelie - Farbenmix, vel. 98/104

2 komentáře:

  1. Efekt šití bez stehového jazýčku mě nadchnul! Musím někdy vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně! Na holčičí trička, šaty, sukně, jak dělané. ;)

      Vymazat