pátek 8. listopadu 2013

Softshell poprvé i podruhé :-)

Střih na kalhoty byl otestován (Růžové kalhoty s knoflíkem). Směle jsem se pustila do šití softshellových kalhot. Vizi jsem měla. Ke koupené bundě jsem chtěla ušít ladící kalhoty z tohoto všemi vychvalovaného materiálu. V pase náplet s gumou, ukončení nohavic jsem hodlala vyzkoušet podle fram (softshellky s ochranou proti sněhu).
V té době jsem ještě neměla overlock, ale ze softu se šije velmi dobře i bez něj. Byť jsem měla návod na zakončení velmi polopatický, i s obrázkama, no, nicméně napoprvé to nedopadlo. To jsem celá já. :-) Sešila jsem to, co jsem sešít neměla. Patvar letěl na dno skříně a začala jsem od začátku. Napodruhé už to vyšlo.



A na modelce i s bundou a čepičkou od babičky. :-)
Střih: upravený vlastní, vel. 86/92

Žádné komentáře:

Okomentovat