středa 12. února 2014

Pan Včelka!

V mateřském centru, kam občas (někdy i pravidelně) chodím s dětmi, se bude konat karneval. Bylo nám to řečeno před 2 týdny, že se máme připravit. :-) Zatím tyto akce moc nemusím, nevím, co mám pořádně čekat, naše dětičky nejsou zrovna společenské typy, a nevím, jak budou reagovat na nezvyklé oblečení své i ostatních. Ale třeba budu příjemně překvapená! ;-) Každopádně - dovolte, abych Vám představila Pana Včelku!

Pro Adélku jsem měla slíbený kostým od jedné kamarádky, takže ten jsem řešit nemusela. Chtělo to něco jednoduchého pro Jakuba. Něco, co by se alespoň částečně dalo využít i v mimokarnevalovém čase. A tak vznikly jednoduché černé fineribové leginy, které může Kubulka nosit i později pod kalhoty jako takovou zateplovací vrstvu. A černé delší tričko. Když bude nejhůř a neměl by co na sebe, tak si může dát i to. :-)
 
"Žihadlo" je připevněno patentkama, tudíž je sundávací. Nevěděla jsem, jak moc bude Kubíkovi vadit, tak jsem ho raději nepřišívala napevno. Ale žihadlo jej popravdě vůbec nezajímalo, největší zábavou při zkoušce byla tykadla. Na Adélčině čelence omotané takové ty chlupaté drátky. Smotané, vytvarované. Počítám, že na hlavě Kubulovi vydrží tak 5 vteřin. :-)


Nechtěla jsem šít bodýčko, tak jsem tričko ušila natolik dlouhé, že se Jakoubkovi vážně nemá šanci vyhrnout. A zakončeno je ještě nápletem. Šila jsem větší velikost, že nám tento kostým poslouží třeba i příští rok. Každopádně se do něj vleze i Adélka, která si jej taky nutně musela zkusit.

Tak uvidíme, jak se to dětem i nám bude líbit. Snad si to všichni užijeme. ;-)

Střih: tričko - Ottobre 4/2012, mod. 18, vel. 92
         leginy - Ottobre 6/2012, mod. 8, vel. 92

2 komentáře:

  1. Jé, tak to je roztomiloučké:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. ;) Tykadla teda na samotném karnevalu Jakub na hlavě vůbec nechtěl, ale i tak jsme si to užili.

      Vymazat