čtvrtek 22. května 2014

Recyklace bez legrace :-)

S příchodem teplých letních teplot se v Jakoubkově šatníku vyskytl problém. Trička s krátkým rukávem by se tu snad i našla, ale pláťáky, kraťasy a jim podobné kousky - nikoli!

Snad nejrychleji ušité kalhoty jsem objevila u Jitky. Obdivovala jsem je už loni, ale nějak se k tomu nedostalo. Tak alespoň letos; manžel usoudil, že tuto košili již opravdu můžu vyřadit. A vyřádit se na ní. :-)
Kalhoty z rukávů košile - super nápad. Jen jsem přišila pásek a gumu a hotovo. Nevšívala jsem klínek do zadního dílu, uvidíme časem, zda-li jsem neprohloupila. Délkově jsou Kubíkovi dost dlouhé, ale díky manžetám (původně kolem zápěstí) krásně drží okolo kotníčků. 


Díky ušetřenému času jsem ještě zvládla povlečení do postýlky, malé modré ovečkové, aby se Kubulovi krásně spalo. :-)

2 komentáře:

  1. Jé, ty jsou :) Já tam ten klínek původně také nechtěla, ale tak to dopadá, když člověk rychleji stříhá než měří...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O mém měření/neměření vypovídá délka kalhot.... :-)

      Vymazat