sobota 21. června 2014

Pláťáky

Loni v létě dostal Jakoubek od své tety a mé drahé sestřičky krásnou letní pirátku. Z dinosauří látky, ušitou nějakou šikovnou švadlenkou, neb sestra nakupovala v Olomouci na Fler jarmarku. Minulý rok byla Kubulovi hodně velká, ale její čas nastal letos. A aby byl mrňous sladěn, tak jsem už loni usilovně sháněla tu samou dinosauří látku, abych mu ušila do kompletu alespoň kalhoty. Povedlo se!
Úplně jednoduché kalhoty, s gumou v pase a také kolem kotníků. Jsou volné, nijak nebrání v pohybu a že se v nich Kubula už docela naběhal. :-) A protože se při běhání moc nedá fotit, tak alespoň fotka samotného díla. :-D
Při tomto jednoduchém šití jsem si připadala opravdu rychlá, neb kalhoty vznikly během jednoho večera se vším všudy. Manžel odešel na noc kostelů, resp. na varhanní koncert, který byl u nás její součástí. A než se vrátil, kaťata byla na světě. :-) Opravdovou rychlost mi pak kazilo jen navlékání gumy do pasu, protože se mi asi 3x zkroutila a celkově jsem nad tím strávila snad víc času než samotným šitím.




V rámci zkoušky na žabičkování šatů (jednoduché rychlošatky) jsem Adélce nažabičkovala i jedny pláťáky. Pozorným čtenářům s vynikající pamětí určitě neunikne pozornosti kostičkovaná látka, ze které vznikla jedna z mých šicích prvotin (letní kostkované kalhoty). Ano, látky je stále dost. Vypadá to, že ještě minimálně jedny až dvoje dětské kalhoty můžou být. :-D
Adélčina oblíbená srnečka, aby byl poznat přední a zadní díl.
V pase jsou kalhoty na gumu a žabičkovala jsem nohavice, abych docílila efektu balonových kalhot. No není to úplně ono, chtělo by to střihnout širší nohavice, ale Adélka je nosí moc ráda.

Střih: upravený vlastní

Žádné komentáře:

Okomentovat