neděle 7. prosince 2014

Přípravy...

Blíží se Vánoce, blíží se pečení cukroví. Leckde už se možná začalo, my se také chystáme. A pro šikovné pomocníky jsem spíchla i šikovné zástěrky. 
Střih je z Farbenmixu, loni nebo už možná předloni byl součástí adventního kalendáře ke stažení zdarma. Ale myslím, že střih vlastně není ani moc potřeba. Zástěrka se dá ušít i jiná, hlavně že bude sloužit svému účelu. 

Po dlouhé době šití nikoli z úpletu. Nehodlala jsem pořizovat žádné speciální látky, takže jsem vyhrabala staré zásoby z Ikei, Jysku a pustila se do díla. Není nad to, večer si vymyslet šití zástěrek, ráno jít prohrabat své syslící zásoby látek a začít hned realizovat. :-)

Zástěrky jsou oboustranné, někde s kapsičkou, někde s nažehlovačkou, jinde se stužkou... 2 nejmenší velikosti (cca 80-104), 2 větší a největší pro mě (či manžela). Adélka se teď strašně ráda motá v kuchyni a chce u všeho pomáhat a "plnit úkoly", takže zástěrky určitě nebudou ležet ladem i po období pečení cukroví. 






Střih: Farbenmix - Schuerze


P.S. Kdybyste se náhodou cítili ochuzeni, že jste ještě neviděli náš adventní věnec, tak tady je. Letošní rok skončilo jehličí/chvojí na Adélčinu žádost ve váze a je ozdobeno mašličkami a vločkami, no a věnec je jednoduše omotaný stuhou. Nic extra, ale tak proč ne. Změna je život. :-)


 Krásné přípravy i u Vás!

4 komentáře:

  1. :) super inspirace, Markétka taky tráví u sporáku dost času. Tak možná něco na to pečení ještě spíchnu. Ale nějak mi ten seznam cojetřeba/cobychchtěla ušít narůstá.
    Hezký adventní čas a ať vám to jde skoro samo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! ;)
      Taky mám sáhodlouhé seznamy.... jen ten čas je neúprosný, že? A občas musím i spát, neb jsem pak protivná. :-D

      Vymazat
  2. Šikovní pomocníčci, sluší vám to:-)

    OdpovědětVymazat