neděle 5. dubna 2015

Recyklované manžestráky

Jako klasicky před svátkama, jedno či vánočníma či v tomto případě velikonočníma, jsme postupně prošli kolečkem rýmy a kašle. U nás to obvykle postupuje tak, že bacila chytne jedno z dětí, do tří dnů lehne i to druhé. A až je dětem lépe, lehnou rodiče. No, lehnou... hmmmm, trochu nadnesený výraz, protože ležení u rodičů, byť nachlazených a po posteli značně toužících, se nějak netoleruje. Takže se vymýšlí náhradní, pokud možno nenáročný, program. V rámci toho letošního předvelikonočního jsme provedli čistku v oblečení. Stejně by ta fáze třídění zimního/letního, malého/velkého oblečení byla nutná. 

S hrůzou jsem zjistila, že Jakub krom softshellek, tepláků a pláťáků z loňského roku nic moc nemá. Rifle, do kterých jsem ho ještě na podzim navlékla, jsou krátké! No jako není se čemu divit, byla to velikost cca 74/80 a ono to naše miminko drobátko vyrostlo... :-) Shodou okolností jsem při prohrabávání skříně narazila i na své téměř nenošené manžestráky. A pojala nápad....


Původní kus nenošeného oblečení... moje kalhoty....

...a Kubíkův nový kus oděvu!

Hodně jsem stála o to, aby zůstaly zachovány zadní kapsy a podařilo se!



Budou rostoucí, protože délku jsem nastavila ještě asi o cca 6 cm....


...na podzim či příští jaro jako když najdeme. ;)

Náš malý frajer.

7 komentářů:

  1. U nás dost podobně. Jen náš nenáročný program bylo pečení, pečení a zase pečení...sušenek :) Recyklace super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás v rámci zachování mého aspoň duševního zdraví pečení neprobíhalo. :-) Tedy, pokus byl, miláčci se během pěti minut servali (kvůli mixeru!) a ječeli oba dva, takže byli z kuchyně vykázáni a dodělala jsem buchtu sama. :-)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, povedla se mi tam třeskutá hrubka :D
      Psala jsem, že mě nadchli ti z kapes vylézající krokodýli!!!

      Vymazat
    2. Díky! Chvilkový nápad a je to aspoň veselejší.

      Vymazat