středa 6. července 2016

Tepláky

Většinou mám oblíbený střih, podle kterého šiju fakt dlouhou dobu. Dokud stačí ta velikost, kterou mám už obkreslenou. :-) Nicméně při listování těch pár Ottobre, co mám doma, jsem si vybrala dva střihy na tepláky, které jsem chtěla vyzkoušet. Změna je život. A Kubík už tepláky potřeboval jako sůl...


Oba střihy s kapsami, což Kubula hodně ocenil. Oba střihy v čísle 4. Ta podzimní čísla jsou prostě povedená a šiju z nich hodně.

Modré s hnědým pruhem, rybičkové kapsy...
Námořnické

A protože zkouška střihů proběhla úspěšně a tepláků není nikdy dost, tak ještě další dvoje, takové "zbytkové"...

U modro-zelených jsem vynechala boční vsadku, aby byly trošku užší. Sedí parádně.




Střihy: modro-zelené, hnědo-modré s rybičkovými kapsami - Ottobre č. 4/2010, mod. 13, vel. 104/110
            námořnické, pruhové zbytkové - Ottobre č. 4/2011, mod. 23, vel. 110

2 komentáře:

  1. Zaujaly mne ty svislé kapsy... to se asi šije docela dobře, ne? Možná zkusím, tepláky se na podzim taky přihlásí o slovo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela jo. ;) Je to v podstatě dlouhý obdelník s výkrojem na kapsu. Výkroj spolu s předním dílem jsem olemovala a pak obdelník přeložila napůl a sešila, vznikla kapsa. No a zbytek šití už klasika. Jestli je to podle návodu, nevím. :-D

      Vymazat