úterý 11. dubna 2017

Čepičky

Přiznám se i bez mučení, že jsem byla hodně v rozpacích, když po mně sestra chtěla ušít nějaké čepičky pro Magdalenku. Měla svou představu, své vybrané látky. A i když jsem Adélce i Kubíkovi už nějakou čepici ušila, tak jsem z nevímjakéhodůvodu měla před čepicemi obecně docela respekt. Ono ušít to tak, aby to zakrývalo uši, případně nikde neodstávalo, netrčelo, kde nemá, no prostě čepice dosud nee. Ale sestra se nedala a řekla, že to zvládnu. :-)

Protože modelku jsem k dispozici moc neměla a Jiříkova hlava je opravdu úplně jiných rozměrů než Majdulky, tak nastal čas experimentů. Odvahu stříhat a čas šít jsem hledala asi 3 týdny, mezitím jsem pro změnu zapomněla, z jaké látky má být který druh čepice, no ideální stav. Poté, co jsem teda cosi nastříhala, jsem se ujistila u sestry, jak to vlastně mělo být (jasně že přesně opačně!) a původní šicí plán vzal opět za své. Nicméně jsem to nevzdala a během jednoho večera bylo ušito! 

Zkoušení i focení proběhlo na Jiříkovi, každopádně Majdulce čepičky taky sedí. Uffff. Ségra nadšená, já též. A v euforii z takového super rychlého ušitého kusu na hlavu jsem se rozhodla ušít další pro naše potomstvo. Shodou okolností jsem toho času zabrousila na web Caramilly a rozhodla se zužitkovat nějaké zbytkové kousky. Střih je zdarma, dokonce je zde pěkně popsán i postup. Takže pro každého nové oboustranné čepičky a pro Kubíka dva nákrčníky, aby měl i nějaký jarnější a nevyteplený. Nakonec si říkám, že ty čepice nejsou až tak strašné a proč jsem se jich vlastně tak bála? :-)


Pro Magdalenku - srdíčková


Skřítkovská sluší i našemu skřítkovi :-)

Oboustranné čepičky a nákrčníky





Čepičky jsme hned vyzkoušeli v terénu. :-)

Střih: oboustranné - web Caramilla.cz

6 komentářů:

  1. Koukám, že Jiřík krásně běhá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo! Přece nebude sedět v kočárku, když ti dva běhají kolem něj, že? :-)

      Vymazat
  2. Super čepky, super nápad na zužitkování zbytků, taky by se u nás hodily...

    OdpovědětVymazat
  3. Ty oboustranné čepičky jsou naprosto úžasné ♥

    OdpovědětVymazat