neděle 25. ledna 2015

Kůň

Máme, tedy spíše děti mají, pár triček z Lidlu. Jsou levná, občas bývají hezká, jsou levná, barvy vcelku drží, jsou levná, až tak mě nebolí různé jejich zapatlání, jsou levná. No, ale jinak jsou docela naprd. Jakub momentálně nosí velikost cca 86/92 a velikostí je spíše k té spodní hranici. Ovšem trička v této velikosti jsou mu na délku tak tak. Asi jsem ujetá, nebo maminkou tak vychovaná?, ale nesnáším (zvláště v zimě) vyhrnutá trika a tudíž holá záda. Tak jsem se zařekla, že mu prostě budu muset pár dalších a hlavně delších triček ušít. A vzniklo toto...


Náš "koník Matůš", jak se Kuba sám tituluje, když se mu něco obzvláště povede (vylité pití, rozbité věci, atd. atd.) a vážně se mě neptejte, jak k tomu oslovení přišel, a ježečci.


 Ježkové tričko je z úplně úžasné látky, z Mylly, bambusové, na dotek snad nejpříjemnější látka, kterou jsem zatím měla v ruce. Dlouho ležela v mé syslírně, ale už přišel její čas. S jiným potiskem a barvou se dají koupit i u Terstry.

Přední díl opět raději "označen"...

...podařilo se mi najít stužku s ježečkem.

Koníkové má snad přední díl jasný. :-)

Hříva je z fleesu a vlaje...

Jeden koník se zatoulal i na zadní díl.

Kůň mohl být trochu výš, ale majiteli to nevadí.


Střih: Ottobre č. 4/2012, model č. 18, vel. 92

2 komentáře:

  1. Krásné, koník je určitě oblíbený :-) Merino je super, taky z něj mám trička pro děti.

    OdpovědětVymazat