pátek 16. ledna 2015

Zase tepláky...

Nevím, jak je to u vás, ale u nás už zase děti vyrostly! A hlavně Jakub už vážně nutně potřeboval další tepláky, neb dvoje (no spíše jedny solidní) fakt nestačí. :-) Nastříháno bylo už delší dobu, ale vlivem různých rýmiček, kašlíků, svátků, návštěv apod. se na šití moc času nedostávalo. Takže jsem vynechala veškeré kapsičky, ozdůbky a jiné serepetičky "zdržovačky" a heslo bylo - hlavně rychle!

2x pro Adélku, 2x pro Kubíka

Ovšem rozlišení předního dílu musí být pro oba. :-)

Další tři pro Kubulu

Přední díl snad pozná...

Podvečerní pózování

Adélka se samozřejmě musela fotit taky.

Úsměv prosím!

Počáteční úsměvy nahrazuje realita...

Pokyn "Stůjte klidně" asi nikdo nechápe...

Vážně nás to baví... :-)

Pod pohrůžkou chvilku stojím...

...a že je to poslední fotka, tak se i usměju! :-)

Střih: vlastní "teplákový" kalhotový

10 komentářů:

  1. :) Ta poslední je super! Veverčí teplákovky jsem držela v ruce vzoreček a dost jsem achovala :) Tak ať se jim hezky nosí.

    OdpovědětVymazat
  2. Super tepláky :) Moc se mi líbí kreativní označování předku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. A víš, že někdy ani to nepomůže a stejně je mají opačně?!? :-)

      Vymazat
  3. Paráda. Článek mi připomíná, že mám doma zase někaké resty :) Já měla v košíku zase ty medvědy, ale na hnědém podkladu. Nakonec jsem ji nevzala. A ta žaludová a veverková! Vy se máte! Jen tak dál. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám resty ve vkládání na blog. :-( Nějak se k tomu vždy nemůžu včas dokopat... A o šicím seznamu raději pomlčíme... :-)

      Vymazat
  4. Krásné, mě z fotek nadchly ty medvídkové... Můj rest byly pro změnu softshellky, v rámci šetření času jsou taky bez kapes a pod :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, popravdě, naše děti stejně kapsy moc nevyužívají. ;) Možná zatím?

      Vymazat
    2. Ono to možná není jen s věkem. Osmiletý syn je taky nepotřebuje, ale čtyřletá cácorka furt do nich dává nějaké hračky, hlavně tedy, když jdeme ven :-)

      Vymazat
    3. No tak naše dětičky jsou v tomhle ohledu mazané a různé "poklady" cpou do kapes mamince. :-)

      Vymazat