sobota 10. června 2017

Autíčkové mikiny

Jsem nějak ve skluzu... Když už jsem konečně došila pro kluky tyto mikiny, tak se léto přihlásilo v plné polní. Obávám se jen, že mikiny zůstanou ve skříni do podzimu, což už některým jedincům možná bude malé... Nu což, aspoň jsem se odhodlala k ušití mikiny se stojáčkem a zipem. Nakonec to zas taková hrůza nebyla. 


Látka je prastará teplákovina Hilco a už kdysi jsem v nějakých šicích diskuzích postřehla, že je na ni docela dost stížností. Ano, opírá se. Můžu potvrdit. Každopádně jsem se jí chtěla "zbavit" a šít s touto informací pro někoho jiného se mi příčí. Naši kluci vybledlost neřeší, auta jsou fajn a hotovo. 





Jiříkovi jsem ze zbytků spíchla ještě dvoje ladící tepláčky. Opravdu doufám, že mu na podzim budou. Kubík se musel spokojit pouze s mikinou.


Ovšem velikosti v Ottobre jsou někdy mimo mé chápání. Prasátkové bodýčko z minulého příspěvku, velikost 74, je Jiříkovi dobré. Tato mikina je velikost 92 a taky je Jirkovi dobrá. No uvidíme na podzim...


Vesničko má středisková ve trojici :-)

Naše skvělá trojka!


Střih: Jiříkova mikina - Ottobre č. 4/2011, mod. 8, vel. 92
          Kubíkova mikina - Ottobre č. 4/2014, mod. 32, vel. 110 upr.
          2x kalhoty vel. 86/92 - vlastní

4 komentáře:

  1. Vesnička super. Stále obdivuju ty značky vpředu!! zatím jsem zvládla našít po několika urgencích přesně jednu :o) Držím palce, ať ty ušitiny nějakou chvíli vydrží, ono i v létě přijdou vhod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Oli! No já si zase říkám, že to je někdy úplně zbytečná práce, protože Jiříka oblékám já (tudíž značky nepotřebuju) a Kuba takové podřadné věci jako předek-zadek trička/kalhot fakt neregistruje. :-D

      Vymazat
  2. Moc pěkné :o)

    Mikina se stojáčkem není sice až tak náročná, ale aby ten stojáček sedl na krk a vypadal trochu k světu mi dává docela zabrat, takže hromádka teplákoviny na tento výtvor smutně leží v koutě a čeká a čeká...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem byla už vyloženě donucena to aspoň zkusit, protože kluci neměli co na sebe. :-) Takže jsem to brala jako zkoušku, šití i střihů. Kubova je lepší, byť v originále je šito z fleesu, což by bylo asi lepší, aby to sedělo víc u krku.

      Vymazat