sobota 9. listopadu 2013

Ovečky všude kam se podíváš

Minulé léto se neslo ve znamení zařizování dětského pokojíku. Adélce měl brzy přibýt malý bráška a bylo nutno ji v dostatečném předstihu zvyknout na spaní ve svém. Mělo tomu sloužit i krásné povlečení ušité maminkou. Áďa měla jakési zvířátkové období, před spaním se obvykle počítají ovečky, takže volba byla jasná. Tuto krásnou ovečkovou látku jsem objevila na MMB ve třech barevných kombinacích, k tomu ještě jednobarevné látky, vzhledem k tomu, že později budou v pokojíku spát oba dva, suma sumárum jsem našila čtvero povlečení na velkou postel, jedno do postýlky, aby to Jakoubkovi zatím nebylo líto, a další kupu malých a menších povlaků na polštářky.
Na rovném šití není nic zajímavého, snad jen že bez overlocku je fakt veeeeelká spotřeba nití při entlování okrajů. :-)



Malých polštářků jsem šila hodně, aby pak měl i Jakoubek na své velké posteli. Poslední (zatím teda, látky ještě trochu mám) jsem šila v sobotu 20.10.2012. A Kubulínek se narodil o den později...

Žádné komentáře:

Okomentovat