sobota 30. listopadu 2013

Softshellky pro Adélku

Už se nevyhnutelně ochladilo, následující měsíce se teploty asi nebudou pohybovat kolem 20 stupňů. Co s tím?

Loňské softky (softshell poprvé i podruhé) jsou Adélce tak tak. Celou zimu rozhodně nevydrží a hlavně, co si budeme nalhávat, zeleno-šedé jsou sice fajn, ale opravdu, opravdu neladí k letošním růžovo-fialkovým bundám. :-) Barvu jsme tedy měli jasnou, zbývalo dořešit střih. A proč konečně nevyzkoušet ten od Caramilly, že? Kapsy jsem ještě nešila, ale s fotonávodem a trochou představivosti i bez něj to šlo jako po másle. Střihla jsem je trochu širší, aby se lépe oblékaly a nebyl pod ně problém narvat i kamaše či jiné zateplovací oblečení. Náplet jsem všila dovnitř, uvidíme, jak Adélka vyroste, jestli vydrží i na další sezonu.



Detail kapsy
Detail všitého nápletu
Nutně jsem je potřebovala na neděli (holt matka šílenec, která musí mít dítko do kostela prostě "sladěno"), tudíž jsem musela být fakt rychlá. Měla jsem na to sobotu. :-) A ono to šlo! Nakonec nejhorší bylo nažehlení reflexních prvků. A dostala mě Adélka, která si je odmítla vyzkoušet, že se jí "líbí jen trochu". Naštěstí to asi bylo už jen večerní únavou a ráno si je oblékala bez nějakých výraznějších protestů...

Advent už klepe na dveře. Tento čas rozjímání a ztišení před velkými svátky mě nakopl i k dokončování restů a vyklízení nahromaděného "nepořádku". Od loňského roku ležela ve skříni softshellová prvotina; patvar kalhot, špatně sešitý. Potřeboval rozpárat a znovu sešít, tentokrát správně. Pustila jsem se do toho a jedno odpoledne párala a odpoledne druhý den šila. A došila. Takže má Adélka i druhé softshellky, byť teda "neladící". :-) Že bych k těmto ušila pro změnu bundu??? :-D


Jsou delší než ty loňské, takže pro letošní rok Adélce sedí i s rezervou pro růst. Ochrana proti sněhu tentokrát podle Terezity (Fram). A tuto kombinaci unosí i Jakoubek.

Střih: růžové - Caramilla, vel. 98/104
        šedo-zelené - upravený, vel. 98

1 komentář:

  1. No a já si dnes říkala, že dnes už určitě musím Matějovi ušít potřebné softshellky, aby byl na zítra jako ze škatulky. Nakonec to u nás nedopadlo, bude muset jít, snad naposledy, ve starých kalhotech. Chudáček. Ale já to doženu! :)

    OdpovědětVymazat