středa 13. listopadu 2013

Spoďárový...

Ano, tak by se dal nazvat jeden den - spoďárový! Bylo to neuvěřitelné, sama jsem byla překvapena, ale během jednoho dne jsem ušila patero kalhotek pro sebe a devatero pro Adélku. :-) Domácnosti i dětem velel částečně můj milovaný manžel a já jsem stříhala, šila, špendlila, šila a zase šila, a to dlouho do noci. Pak jsem výtvory uložila do skříně, kde chvilku čekaly, než jsem na ně mohla nažehlit i sametové nažehlovačky. Aby byl na ně hezký pohled.

Střih jsem si vyzkoušela již dříve a trošku si ho upravila. Materiál zůstal stejný, na tento typ oblečení naprosto dokonalý bambusový sportovní úplet. Zužitkovala jsem veškeré zásoby a přemýšlím, zda dokoupit a našít ještě i pár košilek na zimu pro Adélku. Uvidíme...







Tentokrát foto na modelce nebude, nicméně o jednu ranní fotečku se podělím... A od jisté doby Adélka chodí "kontrolovat", zda máme stejný obrázek. :-D
Střih: Caramilla

2 komentáře: