středa 13. listopadu 2013

Prázdninové :-)

Na přelomu července a srpna trávila Adélka opět po nějaké době pár (tedy dva :-)) dnů u babičky. A protože bylo potřeba doplnit garderobu o nějaké nové kousky, zase se maminka nenudila.

Adélce tak přibyly nové kraťasy, tentokrát šité tak aby je mohl nosit za rok či dva i Jakoubek (tzn. žádná růžofka :-)). Střihově jednoduché, obkreslené podle nějakých jiných.

Aby to Kubulínkovi nebylo líto, tak pro něj jsem ušila také kalhoty, dokonce troje. Vlastně čtvery, protože jedny byly oboustranné. U těch jsem se docela zapotila. Postupovala jsem podle jakéhosi návodu na netu, samozřejmě cizojazyčného. Obrázky byly pěkné, šilo se podle nich jedna radost. Tu mi však zkalil pohled na nepřevratitelný patvar, který vylezl z mého stroje. :-) Takže jsem jednu nohavici střihla na spodu, převrátila do nositelného tvaru a znova sešila jinak. Nicméně k tomu návodu se ještě vrátím, nebudu líná si ho pořádně přeložit a přečíst a zkusit znovu! To by v tom byl čert, aby to nešlo...




Prototypově jsem si také vyzkoušela střih zakoupený od Caramilly, neb Adélka se konečně nadobro zbavila plenek a bude potřebovat nějaké bombarďáčky. A já asi taky vzhledem k příjemnosti tohoto materiálu, z kterého jsou kalhotky ušity (bambusový sportovní úplet). :-)


Střihy: kalhotky mum and me - Caramilla
          tučňákové a šedé kalhoty - Ottobre 1/2012, mod. 10, vel. 74
          oboustranné kalhoty - Zwergenverpackung (Farbenmix), vel. 74/80

Žádné komentáře:

Okomentovat